Všeobecné obchodní podmínky (dále VOP)

Tělovýchovná zařízení města Tábora s.r.o., Václava Soumara 2300, 39003 Tábor
IČ: 25171127,

  1. Úvodní ustanovení

Tělovýchovná zařízení města Tábora s.r.o., Václava Soumara 2300, 39003 Tábor IČ: 25171127 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Českých Budějovicích oddíl C, vložka 7623 (dále TZMT), vydává tyto obchodní podmínky, které upravují práva a povinnosti vzniklé v souvislosti nebo na základě smluv o poskytování služeb na provozovnách společnosti:

  1. Zimní stadion, Václava Soumara 2300, 390 03 Tábor
  1. Kino Svět, náměstí Františka Křižíka 1291, 390 01 Tábor
  1. Plavecký stadion, Kvapilova 2500, 390 03 Tábor
  1. Fitpark, Světlogorská ul., 390 05 Tábor
  1. Kuželna Viktoria, Skálova 2878, 390 02 Tábor
  1. Dětské centrum, Hanojská 3034, 390 05 Tábor
  1. Tenisové kurty u Zimního stadionu, Václava Soumara 2300, 390 03 Tábor
  1. Sportovní hala Leskovická, Leskovická 3178, 390 03 Tábor

       ch)    Hřiště na sídlišti nad Lužnicí, Havanská ul., 390 05 Tábor

  1. Sportovní hala Kvapilova, Kvapilova 2419, 390 02 Tábor
  1. Fotbalový stadion Svépomoc, Bydlinského 2130, 390 02 Tábor
  1. Fotbalový stadion Viktorie, Skálova ul., 390 02 Tábor
  • Stadion Míru, U Stadionu Míru 1579, 390 03 Tábor
  1. Jordánská pláž, U Stadionu Míru 3179, 390 03 Tábor
  • Areál Komora, Na Bydžově 3122, 390 05 Tábor

  1. Platby za služby

TZMT nabízí zákazníkům několik způsobů platby za služby:

Hotovostní platby – jsou prováděny na příslušných zařízeních, kde se služba konzumuje. Proti platbě zákazník obdrží příslušný daňový doklad

Platby čipem – platby abonentským čipem je možné realizovat na zařízeních, která tento způsob platby nabízí. Dobití čipu probíhá na pokladním místě a proti dobytí je vystaven příslušný daňový doklad

Platba kartou – platba platební kartou (kreditní/debetní) je realizována na provozech, které nabízí tento způsob placení. Proti platbě zákazník obdrží příslušný daňový doklad

Platba online – je platbou za služby, které jsou nakupovány přes internet prostřednictvím rezervačního systému příslušného zařízení. Tato platba je možná pouze u vybraných služeb.

Platba převodem – platba na základě vystavené faktury. Tato platba může být platba předem – před využitím služby (dobití čipu od zaměstnavatele) nebo následně po využití služby (zpravidla řešeno samostatnou smlouvou po poskytnutí sportoviště)

  1. Nabízené produkty a služby:

Jednotlivé typy prodeje závisí na druhu předmětu prodeje (zboží, služba) a době trvání vztahu. Společnost definuje pět základních typů:

Využití sportovišť kluby a organizacemi – využívání sportovišť je možné sportovními kluby, fyzickými či právnickými osobami. Zpravidla se jedná o dlouhodobý vztah, který opravňuje k rezervaci sportoviště. Vzájemný vztah je řešen jednoduchou smlouvou s odkazem na „Obchodní podmínky pro kluby a organizace“ případně Specifické Obchodní Podmínky (SOP) pro danou službu. Smlouvu je možné sjednat písemně přímo na provozu daného zařízení nebo elektronicky na stránkách www.tzmt.cz. Smluvní vztah a nárok na využití sportoviště vzniká až v momentě oboustranného potvrzení smlouvy. V rámci těchto smluvních vztahů je zákazník povinen řídit se návštěvním řádem příslušného zařízení (sportoviště).

Služby pro jednotlivce:

Jednorázové prodeje/vstupy – tyto typy prodejů řeší vstupenka (vstupy do zařízení), prodejní doklad (prodej občerstvení). Tyto prodeje nejsou vázány na všeobecné obchodní podmínky, ale zákazníkům ukládají povinnost řídit se provozním či návštěvním řádem provozu, na kterém nebo pro který je prodej uskutečněn.

Občasné poskytování služeb – mezi občasně poskytované služby můžeme zařadit např.: krátkodobý pronájem majetku, sekání trávy apod. Tyto smlouvy nejsou rovněž řešeny v rámci VOP. V případě tohoto typu služeb vzniká obchodní vztah na základě objednávky na službu, která je potvrzena oprávněnou osobou TZMT. Důležité náležitosti objednávky jsou:

Podnájem nebytových prostor – tento způsob prodeje, pravomoci, jeho rozsah a možnosti společnosti jsou dány mimo jiné i zakladatelskou listinou společnosti a nájemní smlouvou, na základě, které má společnost TZMT od vlastníka pronajaty prostory k podnikání. Vždy se jedná o smluvní vztah písemný, který vzniká na základě předchozího splnění všech podmínek. Je řešen samostatnou smlouvu o podnájmu. Takováto smlouva je vyhotovena, schválena a podepsána jednatelem společnosti, případně jím pověřenou osobou.

  1. Obsah VOP a jejich platnost

Obsah VOP může TZMT měnit či doplňovat. TZMT informuje o změnách či doplnění těchto VOP zákazníky na webové stránce www.tzmt.cz s tím, že jejich upravené znění nabývá účinnosti dnem jejich zveřejnění na webové stránce. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Je-li zákazník fyzická osoba, která jedná mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého podnikání (dále jen „spotřebitel“), řídí se vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami taktéž zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

  1. Reklamační řád

Jak reklamaci ohlásit:

Reklamaci vyúčtování při platbě převodem může zákazník uplatnit do 30ti dnů ode dne, kdy mu byla služba vyúčtována a/nebo vyúčtování doručeno, a to pouze v písemné podobě na adresu Tělovýchovná zařízení města Tábora s.r.o., Václava Soumara 2300, 390 03.

Reklamaci kvality služeb je možné provést e-mailem na tzmt@tzmt.cz nebo na adresu společnosti Tělovýchovná zařízení města Tábora s.r.o., Václava Soumara 2300, 39003 Tábor. Je nutné takto učinit nejpozději do 3 dnů od poskytnutí reklamované služby. Reklamace bude řešena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od den uplatnění reklamace. Pokud se poskytovatel se zákazníkem nedohodnou jinak.

Náležitosti reklamace:

Reklamaci není možné uplatnit:

Reklamaci není možné uplatnit, pokud zákazník celou službu využil, aniž by ji z důvodu nespokojenosti předčasně ukončil (v případě jednorázového vstupu) nebo pokud ji pravidelně využíval a reklamuje službu až po skončení užívání.

Informace zákazníkovi o výsledku reklamace

Zákazník bude kontaktován ve lhůtě pro reklamaci písemně nebo e-mailem o výsledku reklamačního řízení.

  1. Závěrečná ustanovení 

K mimosoudnímu řešení sporů ze smlouvy o poskytování služeb uzavřené s naší společností je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, internetová adresa: www.coi.cz.

Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi zákazníkem s bydlištěm v jiném členském státě Evropské Unie a ze smlouvy o poskytnutí služeb uzavřené online.

Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem pro řešení sporů on-line ve smyslu Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line, přičemž funkce ve smyslu tohoto právního předpisu vykonává pouze v případě, že strany sporu nemají obvyklé bydliště (sídlo) v témže členské státě Evropské Unie.

Pokud vztah založený smlouvou o poskytování služeb obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak se vztah řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z ustanovení obecně závazných právních předpisů.

Jednotlivé obchodní aktivity např. kurzy mohou být doplněny o specifické obchodní podmínky SOP, které upřesňují, rozšiřují VOP.

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1.9.2019